Thursday, February 16, 2012

Hunt kriimsilm

Pean suurima kurvastusega teatama, et Aasia kaunitar saadeti piiri pealt tagasi ja minu kulutused tagastati mulle. Päris kiiresti liiguvad need asjad siin Aafrika panganduses.

Aga vahe peal jõudsin proovida juba erinevaid ameteid, mis leiva võiks lauale tuua.

Naabripoisi mett villimas.

Oma tehtud, hästi tehtud!
Samuti proovisin amatöörist profi leeri üle minna ning võtsin osa oma esimesest lohesurfi race võistlusest.

Algus on palju lubav

Sel ajal kui teised stardivad. ;)
Mis lõppes siis minu jaoks auväärse III kohaga (teeme nii et keegi ei küsi mitu võistlejat oli). Finisheerides ei näinud ma vees enam ühtegi võistlejat. Hiljem staabis uuriti, et miks ma ei finisheerinud. Selgus et tugev hoovus oli poid paigast nihutanud (selle pärast siis ka põhjus miks kaart ei klappinud, mis merel toimus ;) ) ja siis nagu muuseas kõik võistlejad otsustasid mingi ühise telepaatiaga finishi asukohta muuta. Võib olla mu alateadvus ei ole veel kodeeritud neid teateid vastu võtma. Igal juhul auhinnaks oli loos, millest ma siis kättemaksuks koore riisusin. Nüüd võin oma uute päiksekatega linna vahel edvistada ja tõdeda, et proffi minust ei saa. ;)

Ma vist olen unustanud siin blogis jagada, et minu kallis või(s)tluskaaslane sai juba mõnda aega tagasi omale nime. Nimelt sõidan ma nüüd merd Mr. Hippopopulus'ega või lihtsalt Hippoga.

1 comment:

  1. Ma nüüd viisin ka ennast sinu bloginduse ja eluga taas kurssi. Rõõm kuulda, et pruuti ei tulnud. Oleks siis sealt Aasiast mõne kobedamat sorti läänesurfari kohale tellinud ;)
    Aga se emeevillimine tuleb sul hästi välja. Usun, et Silva on õnnelik suviste lisaabikäte eest eriti kui seda saab õhtusöögi eest.
    Aga matkake mõnusalt ja näme üsna pea juba.

    ReplyDelete