Thursday, March 15, 2012

Robot


Pikk blogipaus on suurel määral tingitud kolme kahvanäo saabumisest aafrikamaale, mille tulemusena sai rohkem looduses mütatud kui arvuti taga oldud. Aga üritan miski hetk viga heastada reisimuljetega.

Seniks mõned lood liiklusest.

Kolm kahvanägu on värskelt saabunud lennukilt. Olen mingi ime läbi suutnud auto rentida, lennujaama üles leida ning kõike seda õigeaegselt ja ilma suurema liikluskatastroofita. 

Kaaspiloot Kall: jube imelik on istuda roolis, aga rooli ei ole. Kle see parkimisaparaat on valel pool. ah õige.
Piloot Liisu (lennujaama parkla väravas): Kuhu ma nüüd sõitma pean?
Kolm tumma nägu vaatavad vastu: eeeee....
PL: ah hoian siis siia ritta ehk viib kuhugi 

Teretulemast vasakliikluse paradiisi ning tundus, et Kall asus oma telefonis koheselt navi seadistama. ;)

***

Kaaspiloot Kall: tee sellelt järgmiselt ristmikult parem pööre
....
KK: eeee.... sa pidid teisele poole pöörama
Piloot Liisu: sa ju ütlesid, et keera paremale
KK: noh, ma mõtlesin, et tee parem pööre... noh see pööre, mida on lihtsam sooritada. et siis sinna teisele poole
PL: ahsoo.... 
KK: no kõik on ju väga lihtne. Parem pööre on see pööre, mida on lihtsam sooritada ja raskem pööre on see, mida peab üle teise sõiduraja tegema. Nimetagem seda siis pahemaks pöördeks.
PL: mida k****!?!.... et mul on nende parema ja vasakuga niigi keeruline...
KK: no kasutame siis "siia" ja "sinna"...

***

Jalakäijate valgusfoorid on siin ühed huvitavad tegelased. Rohelist annab muidugi alati pikalt oodata. Kui ta lõpuks saabub, siis mina oma kiire gaselli kõnnakuga jõuan tavaliselt poole tee peale, kui juba lööb punase ette. Ma pole kordagi isegi rattaga suutnud rohelise tule ajal üle tee jõuda. 
Kas nad kõik siin spurdivad sama kiiresti kui gepardid?! 
Aru ma ei saa kuda aafriks vanaema üle tee kõnnib!?! 
Birks muidugi arvas, et vanaemad ei käigi väljas ja üle tee.

***

Ahjaa, huvitav millele võiks vihjata tänase blogi postituse pealkiri siin riigis?
Vastus kommentaari ning esimesele äraarvajale toon aafrikast üllatuse. ;)

2 comments:

  1. Valgusfoori ilmselt?

    J.L.

    ReplyDelete
  2. Näen, et minu aeglane sulepea on lugejaskonna kokku kuivatanud.
    Aga Janekil on täiesti õigus. Kui asfaldi peale on ROBOT kirjutatud, siis see ei tähenda, et kohe võib põõsast Robert välja hüpata, vaid seda et jõuad kohe valgusfoorini.
    Ja ma nüüd lähen seda üllatust vormistama... ;)

    ReplyDelete