Wednesday, November 24, 2010

Vaikelu

Sorry amigos, et blogi hetkel nõnda vaikne on.
Põhiline põhjus selle taga on interneti vaegus. Hetkel mul internet ainult kontooras ja ei tundu hea maitse töö ajal blogi ja piltidega möllata. Palju asjalikum on samal ajal rannas hängida ja päikest võtta. ;) Ja netikohvikutesse pole ka õhtuti viitsinud minna. Peab tõdema, et isegi kui rannas suuremat midagi ei tee, siis see päikse käes olemine on üsna väsitav.

Sisseelamine on sujunud kenasti. Olen juba harjunud igapäevase rutiinga. Nägu on juba kergelt päevitunud, juuksed veel blondimad, ning minu särav naeratus tõmbab kliente ligi. ;) Tööd ka juba vaikselt tiksub. peaaegu igapäev ikka mõned tunnikesed teen, kui tuul vähegi koostööd teeb ning mõni pulm rannas ees ei ole.

Lootus on meil see nädal koju saada ülikiire interneti ühendus ning siis luban mõned pikemad pildistatud sissekanded sellistel ebahuvitavatel teemadel nagu töö ja kodu ja nii edasi.

aga kõikidelt minu rändavatelt ja mitterändavatelt sõpradelt ootan edaspidi siis postkaarte minu uuele aadressile:

Hotel Playa Azul
Morph kiteboarding
Tulum, Quintana Roo,
C.P. 77780
Mexico

kniks

No comments:

Post a Comment