Friday, November 13, 2009

Mis värk on?

Minu pikad monoloogid Lõuna-Ameerika rännakutest on järjekordselt bluffiks osutunud ning taaskord võtab lennuk suuna aasia poole. Seekord siis hopsti üle Lõuna-Hiina mere Filipiinidele.

Filipiinid - 7000+ saart kaugel Lõuna-Hiina meres, kus taifuun on enam vähem sama klassi loodusnähe kui meil üks korralik talvine lumesadu. Maailma suuruselt teine arhipelaago (Siim, paranda mind, kui eksisin õigekirjas), Aasia kõige uhkemad riisiterrassid, mille vanust hinnatakse sinna kusagile kristuse sünni kanti ning muidugi nii paljudel saartel ei saa puudust olla lõpututest liivarandadest kuhu lained rullivad sisse kui kõige magusamad kesksuvised maasikad.
Täpselt selline koht, kus ligi 2 kuud natuke seljakotiga ringi vaadata ning pärastlõunal oma lohesurfi kiiksu rahuldada.

9 comments:

  1. tahaks ka seda...
    Liisu... minu suur eeskuju iseseisvuse, seikluste, lohe surfi ja üldse paljude asjade vallas... ja ärgem unustagem maailma tähtsaimat asja - minu minu maailma parim sõbrants. Ja jälle paned ajama kuskile maailma avarustesse. Paneb mõtlema, miks kadestan aga ise ei tee.

    tellin juba varakult postkaardi. Tiiva 9a-10, Tallinn, Estonia paluks, aitäh! Kõik teised võivad ka saata kes tahavad, üks kõik kust ;-)

    Kallis oled. Sau

    anonüümus Kätu

    ReplyDelete
  2. hüva reisi Sulle
    ma tellin ka siis postkaarte: liivalaia 8, tallinn 10118 on päris hea aadress :)

    ReplyDelete
  3. Mõnusaid surfielamusi.Erkki.

    ReplyDelete
  4. Sisko, mitte et ma ise viieline oleks aga Sinu õigekirjaga on asjad paigas, samas Kätut noomiks küll. Las ta täpsustab et kas ainult 1 või kõik võivad talle saata kust.

    tervitusi palavast(koosolekuruumist) Madridist:)
    ziim

    ReplyDelete
  5. Paistab, er tglt on igal aasia riigil oma "the world famous view to the rice terraces".

    ReplyDelete
  6. minule palun postkaarti igast uuest spotist aadressile Mustamae tee 82-25, 12016

    ReplyDelete
  7. krt index läks valesti, õige on 12916

    ReplyDelete
  8. tsensuurikomisjon palus vabandust paluda kätu ees, edaspidi jätkan anonyymsena, et komisjoni mitte rohkem ärritada :)

    ReplyDelete
  9. mhmm, huvitav, kes on komisjoni liikmed. lohutuseks võin öelda, et õigekirja pärast oleks võinud mul ka keskkool peaaegu lõpetamata jääda.:-)

    ReplyDelete