Tuesday, February 7, 2012

Aasia kaunitar

Elu on ikka täis väikseid üllatusi. Eelmise nädala üllatuse avastasin täiesti juhuslikult oma pangakonto pealt. Tundus teine kuidagi eriti madalseisus, mitte et seal midagi hiilgavat üldse oleks.
Paari suurema väljamineku juures oli selgituseks mingi huvitav koduleht. Mõtlesin et klõpsan ja kaen perra, mida ma siis nii palju kulutanud olen. Oh seda imet, kui koduleht avanedes teatas, et olen omale Aasiast tuttuue pruudi tellinud!!!
Huvitav, kuidas must äkki selline inimkaubanduse aktivist on saanud. ;)

Peale väikest ajuraginat jõudsin järeldusele, et minu naiivset heatahtlikust oli ühes restoranis kuritarvitatud ning ettekandja ilmselgelt minu koodid ning numbrid kopeerinud. Loodedavasti jätkub ka temal piisavalt heatahtlikust ning pruut saabub varsti minu ukselävele. Ootan huviga. Huumor ei ole surnud! ;)

Võib olla on see märk, et oleks aeg tööd otsida! Seoses sellega pakkusin naabripoisile, et võin ta mee tünnist purkidesse villida, kui ta mulle õhtusöögi välja teeb. Tavaliselt laseb ta koristajal seda teha. Olen avatud järgmistele huvitavatele pakkumistele.

1 comment:

  1. Vaata, et saadetisel garantiiaeg ikka kehtiks ja jälgi, et ta ei oleks selline multifunktsionaalne, noh, tilliga pruut nagu. Ise tead ka: asi, mis kõlbab kõigeks, ... :)

    ReplyDelete