Saturday, December 11, 2010

Mi casa es tu casa!

Kuna väiksed hääled on avadanud soovi mulle külla tulla, siis väike virtuaalne tuur minu uhkesse koju siin Mehhiko palmi all.


Pesitseme Tulumi äärelinnas rahulikus ja üsna turvaliseks peetavas regioonis. Kodutänav, mis kannab numbrit 13. Vanakesed on kuu aega meie tänava äärde ehitanud väikest parki - palapa katusega bungalow, palmid, pingid, kossuväljak,valgustus jne. päris kobe näeb välja juba. Vähemalt valgustatud koht kus lapsed saavad paberit põletada ja paugukaid loopida.


Meil on majal olemas uhke suur raudväravaga piiratud sisehoov.
Algul oli meil kahe peale üks võti ja kuidagi ei jõudnud koopiat tegema. Üks päev siis oli naabrimehel kuum kohting, tormas toast minema nagu tuulispask. No ega ma siis ka kade ei olnud, läksin linna peale sõpradega natsa hängima, hüppasin pediküürist läbi, tegin veitsa shoppingut poes...ühesõnaga läks natuke aega. Aga selgus et naabrimehe date ei läinud nii nagu plaanitud. Ootas ja ootas mind võtmekesega, tunnike paar. Lõpuks sai siiber ja otsustas proovida sisse murda. Lõpptulemusena võib raporteerida, et meie meelest nii üliturvalisse ja trellitatud koju on võimalik sisse pääseda täpselt poole minutiga. Ning nüüd teame ka miks tagumise veranda ukseklaasis auk sees on. ;) ahjaa ja järgmine päev sain omale oma võtmed.


Uhke suur tuba-köök. Maja on meil korralik, suur ja täiesti tühi. eks me vaikselt hangime asju sisse, sõltuvalt kuidas pappi peale voolab. aga üks mugav diivan või chillimis nurk kuluks suurde tuppa küll ära.


väike söögilaud ja arvutinurk. paremale jääb minu uhke privaatsalong ja vasakule Martini tuba.


ja see ongi minu tilluke tuba.
Põranda ruumi pärast meie casas küll muretsema ei pea. Maja on umbes nii 60 ruutu suur. Kuu üür on 4000 peesot e. EEK'i. Mida maksab meie eest ülemus, et me rahulikult ja rõõmsalt saaksime tööle pühenduda ja ei pea muretsema eluolu üle. Kommunaalid peame ise tasuma. Ainuke kommunaalide arve, mis meieni siiamaani on jõudnud on vee ja kanalisatsiooni eest 50 peesot. Ei tapa. Mine tea mis see küttearve veel tuleb. ;) Kraanivesi tuleb meile katuse peal paiknevast tünnist ehk siis "solar heating" ning sõltuvalt päevast on vesi kas jahe või väga jahe.
Sellises kohas ma elangi. Aga oma silm on kuningas, tulge vaadake ise järgi, kas sobib või mitte.


Natuke igatsen oma jalgratast taga. nii et teen siis vaiksetel päevadel kuiva trenni.

üleeile sai üle pika aja tööd jälle tehtud. Minu esimene õpilane siin, üks kohalik poiss, kes tuli tagasi teise tundi. Kui eelmine kord andis mulle 200peesot tip'i, siis seekord andis 400 peesot. Not bad arvestades, et minu teenistus tema õpetamise eest on 540p. Ja kuna ta päris laua peale sõitma veel ei saanud, siis kindlasti tahab veel mõned tunnid võtta. Minugi poolest. ;)
Aga miks ma seda räägin. Sest üle pika aja on mul natuke raha üle ja võimalus oma üsna karvased jalad ilusalongi viia. Mul on ÜLIMALT kahju, et ma foto jäädvustust sellest ei saa pakkuda hetkel. Vahatamine mehhiko moodi (või siis Lupe moodi) näeb välja üsna lihtne. Kõige pealt pool pahkluud paksu vahakihiga kokku ja siis pikk riba maalriteipi. ja muudkui siuh siuh siuh. ja tulemus ei olnudki üldse paha. Päris nutikas ja odav lahendus teine. Järgmine kord võtan fotoka juba varakult valmis. ;)

No comments:

Post a Comment