Sunday, November 13, 2011

Suurlinna plika

Lõpuks ometi astus minu jalg aafrika pinnale. Uus ja huvitav elu võib alata! Tagasihoidliku looduslapse seiklused suurlinna möllus.

Lahkumispidu oli vägev!!! Lausa kurb oli lahkuda. Aga kui ei lahkuks, siis ei oleks ju ka põhjust peoks. ;)

Seekordne reis oli minu jaoks üsna keeruline, kuna suurest laiskusest lendasin täiesti tundmatusse. Polnud pikalt ette kokku lepitud ei tööd, ei elamist, ei midagi. Veidi hirm oli, et mida ma seal lennujaamas oma kolaga peale hakkan. Ja siis viimasel hetkel lahenes kõik iseenesest ja esimest korda elus nägin lennujaamas silti "MISS L NEEDRIT". Wow, ei olegi vaja kakelda taksistidega ja oma kola lennujaama teise otsa bussipeatusesse vedada.... Ma hakkan täiesti mõistma, mida raha eest saab kõike korraldada. ;)

Hetkel peatun sellises armas väikses surfi pesas, mis kannab nime Endless summer beachhouse. Suvi pole siin küll kõige soojem, aga päike paistab. Maja asub otse rannas. Peab vaid lohega üle tee lippama ja voilaa oledki lainete vahel. Kesklinnast oleme miski 20 km eemal ja ega väga ei tajugi, et miljoni-triljoni linnas elan. Jagan ühe hollandi tüdrukuga tuba, kes siin kuu aega puhkusel. Enamus rahvast majas ongi hollandlased, nii et üks kuristamine kogu aeg käib. Hollandi keel on päris naljakas kuulata. Põhiline seltskond on siin kogu hooajaks lohetamas, kes õpetab, kes abistab tasuta öömaja eest maja juures välja jne. Ma ka abistasin neid juba koolitusega välja.
Maja ise on muhe ja rahvas hästi tore ja sõbralik. Ainult veidi kallis mul terve hooaja siin peatuda, nii et vaikselt otsin ikka miskit privaatset ja püsivamat.

Mis ma siis esimesel nädalal teinud olen. Põhiliselt tegelen sisse elamisega ja üritan kohast ja inimestest pilti ette saada. Paar tundi olen koolitanud, paar päeva olen lohetanud. Pole just kõige tuulisem veel olnud, kuna hooaeg alles algamas, aga potensiaal on kõva. Tegin siin üks päev rannas tööd, kui äkki vaatan, et krt Aron Hadlow loobib mu nina all täiesti tundmatu nimega spinne rolle ja trikke. Nii et ei saa väga halb koht olla. ;)

Aknast paistab mul siis selline maailmakuulus vaade. Pildi rabasin internetist, loodan et vangi ei panda. Aga pole oma kaamerat veel kotipõhjast suutnud üles leida.



Parempoolne väike nukk kannab nime Lion's head. Ronisime täiskuu õhtul sinna otsa. Vaatasime päikseloojangut ja täiskuu valgel ronisime alla tagasi. Päris tore oli. Vaated olid muidugi imelised. Nii kaugele kui silm ulatus oli üks suur tuledemeri. Ainult jube populaarne matk oli ja üsna ohtlik ronimine pimedas ja sandaalidega.

Eile käisime kesklinnas ööelu kaemas. Pelgasin, et lähme kuhugi ülerahvastatud jubedasse tümpsu auku. Aga päris tore üritus oli kokkuvõttes. Paar väga lahedat kohalikku live bändi mängis ning oli ruumi tantsida ja hullata hommikuni. Tsekkige järgi selline nimi nagu Jeremy Loops.

Lohe rindel siis tegin oma elu esimese down-winderi. Kahjuks oli tuult veitsa vähem kui ootasime, nii et pidin oma 7st ikka päris palju keerutama ja loopitama. Aga küll on äge sileda lainega ainult down-windi lasta. Laenan siin hetkel ühte vana lauda, aga loodan varsti omale miskit paremat leida. Rääkisin kohaliku LF dealeriga ka ja ta lubas mulle oma shaperi käest miskit uurida. Olen päris mitme kooliga rääkinud töö osas ka. Miskit püsivat ei ole saadaval, aga kõik tahavad hea meelega freelancida, kui kiiremad ajad saabuvad. Ehk elan ära. Lohedega on muidugi veitsa jama, sest ilma 4 või 5seta siin hakakma ei saa. Aga eks kui tuulisemaks läheb, siis püüan miskit omale sebida. Kui keegi kuuleb, et keegi on kodumaalt siia poole liikumas, siis palun andke kindlasti märku.

10 comments:

  1. tubli, tubli... kuda siis elu-olu on? kas valged on kõik müüride taga peidus ja mustad ootavad ainult, et saaks kellelegi nuga anda :)?

    ReplyDelete
  2. siin ei saagi aru, et Aafrikas elaks. Kõik on valged, ons nad siis turistid või kohalikud, mine võta kinni. Muidugi kui tahad autot kusagile parkida, siis on kohe must mees kõrval, et väikse raha eest valvab su autot. ;) Kall, millal külla tuled? Ilmad lähevad üha soojemaks ja Birx võiks tulla mõned pildid mu blogi jaoks teha. ;)

    ReplyDelete
  3. Nii, et hirmujutud närvilistest koloriitidest on kohalike valgete paranoia? Rõõm igatahes kuulda :)

    Ja tänx muusikasoovituse eest -- see Jeremy on teil seal mingi kohalik talent?

    Igatahes, ma jään ootama ülevaadet kohalikust kõrtsukultuurist.

    PS: Kui aega saad, saada palun natuke aafrika päikest! Siin on ilmad viimasel ajal nagu kroonilise depressiooniku unenäod.

    ReplyDelete
  4. Väga tore on kuulda, et oled õnnelikult kohale jõudnud!

    KALLISTUSED!

    ReplyDelete
  5. Tuleks küll... aprillis äkki mängiks isegi välja :) paneb kotikud ja pingviinid valmis siis!

    ReplyDelete
  6. oi on elu...palun pilte rohkem.

    ReplyDelete
  7. Liisu koogib nüüd siis lõpuks ikka oma fotika välja ja teeb mõned uhked pildid ka hotellist ja rannas ja hollandlastest. Mul tekitavad need ragisevad tegelased kahesuguseid emotsioone. vahel toredaid vahel mitte nii toredaid. ja kes ikka väga ropusti sõimata tahab peaks hollandi kelee ära õppime, sest sisi pole roppe sõnu vajagi aga ikka on ropp kuulata.
    Ära siiis neegreid kiusa ja tee ilusti tublisti tööd. ja paluks üks külmkapimagnet hiiumaale. tellin juba alguses ära siis kindele t ei lähe meelest :)
    kalli kalli. ja mina kindlasti külla ei tule. sinna kaugele vähemalt mitte. muahhh

    ReplyDelete
  8. halloo, oled elus veel? kas nädala aega ei ole siis mitte midagi huvitavat juhtunud? :)

    ReplyDelete
  9. kas tõesti juba nii palju aega möödas. Siin on kogu aeg nii huvitav. Tule vaata ise. Teeme veinid. ;)

    ReplyDelete
  10. ojee, milline postitus - suu hakkab vett jooksma:)
    vaatasin täna oma blogi lugejate profiili - nägu läks naerule, kui nägin, et keegi käib seal ka l6una-aafrikast luusimas;)
    tervitused malaisiast!

    ReplyDelete