Friday, November 4, 2011

Uued tuuled!

Uksest ja aknast voolab igapäev sisse küsimustelaviin. Samad küsimused. Vahest on juba kergelt ahastus, et kas midagi muud ei ole rääkida. Aga siis ma saan aru, et inimesi huvitab, et mul on sõpru palju, keda huvitab.
Ja nüüd on mind ära räägitud, et tuul jälle elu siia blogisse tooks.

Ja kõige pealt kirjutan teile vastused.

KUHU JÄLLE?
See kord siis otse sirgjoones alla ja katsun enne pingviine lennukist maha hüpata. Ehk siis mind ootab ees Lõuna-Aafrika Vabariik. Ilmselt saab minu lõpppunktiks Kaplinn, linn kus elab üle 2 korra rohkem inimesi kui virumaa metsades, ning nagu eile teatati siis kuritegevuselt paikneb maailmas TOP 10nes. Pole hullu minu eesmärk seal ei ole kolada kohalikes slummides ja parandada maailma.

AGA MIKS SIIS SINNA?
Sest puud on raagus. Sest kell 2 päeval panen juba lambi põlema, et lugeda. Sest vanad liigesed valutavad külmas. Sest middagi muud ei ole teha. Ma ei tea miks ma ära lähen. Aga sinna lähen selle pärast, et hetkel algas seal just tuule hooaeg. Sest rahvas räägib, et suurte lohedega pole midagi teha. Ja mis kõige peamine, see on koht, kus on laine. Ja ma soovin et me saaksime omavahel sõpradeks.



MIS MA TEEN SEAL?
Surfin, surfin, surfin.
Kus kohas, seda täpselt ei tea hetkel. Kas ma lähen tööle, seda ka ei tea hetkel. Midagi kokku lepitud ei ole. Aga veidi tööd tahaks vahest teha ja loodan miskit koha peal rannas sebida.

KAS KEEGI OOTAB?
Jah, ma lähen jälle üksi. Ei, keegi ei oota otseselt mind seal. Aga õnnestus endale ilmselt üks voodikoht leida esimesteks nädalateks ning edasi siis püüan koha peal jooksvalt vooluga kaasa minna. Nii et lootus on, et lennujaamas nõutult koti otsa istuma ma ei jää.

MIS ELU SEAL ELATAKSE?
Olen kuulnud, et rent on kallis ja söök odav. Aga tegelikult olen ma olnud laisk, ja ei tea midagi selle koha kohta kuhu ma lähen ning sellele küsimusele loodan jooksvalt siin blogis vastuse anda.

KAS MIND SAAB AIDATA?
Jah!
Kui tahad toetada blogi jätkusuutlikust, siis kommenteeri ja räägi koduseid muljeid.
Kui tahad aidata mul pakkida, siis räägi, mis ilm seal on ja kui paksu kalipsot ma vajan.
Kui tahad mulle palju rõõmu valmistada, siis tule külla.

Ja kui teile tundub, et ma olen vahest imelik, eemalolev või näib et mul on paha tuju. Siis tegelt ma vahest veidi muretsen, et kas kõik laabub. Kas ma olen ikka täie mõistuse juures, et minusugune maakas, kes armastab rahu ja vaikust, kellele ei meeldi palju inimesi, ronib mingisse suurlinna elama ja loodusjõududega möllama.
Aga ju pole põhjust muretseda.

Ahjaa. Jah, seal on haid... ;)

2 comments:

  1. Hola, musike, et sa ei arvaks, et me su blogi vohava umbrohu vahelt üles ei leia! Oled juba kohal? kas neegreid ikka on?

    ReplyDelete
  2. Kall, Aafrikas kõik rongijuhid neegrid, selge seegi...

    ReplyDelete