Saturday, January 2, 2010

lasnamäe korter

Elu peab ikka olema kirju ja täis üllatusi.
Läksin mina eile õhtul varakult puhkama, kuna uus aasta venis pikale. Kui äkki keset sügavat und lastakse tugev gestaapo valgus näkku ja mingi hääl kisab vist midagi sellist: Jormah,jormah, dooor open, door, no hotel, need sleep.... Ja mis siis selgub. Mingi hiina chick ei suuda keset ööd omale hotelli leida ja Mr Hai, Jorma sõber, ületee restorani omanik ja maja rentija, oli nii lahke ja pakkus, et tüdruk võib meie majas öö veeta. Lasi siis Jorma tüdruku sisse. Marssis teine kohe edasi Siimu magamistuppa ja tahtis sinna Siimu kaissu pikali visata. Aga eesti mees nii lahke ei ole ja pidi vaene tüdruk öö suures toas mati peal veetma. Aga tundus, et ta väga ei pahandanud, kuna magas või teeskles magamist terve aja kui me hommikusööki vaaritasime ja pannidega kolistasime. Kui tööle hakkasime minema, siis tõstsime tütto koti ukse taha ja lehvitasime hüvastijätuks.
Selliseid asju juhtub siis siin aasias.

7 comments:

  1. Liisukene, head uut aastat:) tore lugeda, et kõik on kombes ja hea näha facebookist, et sa oled leidnud oma religiooni - puukallistaja. Ma usun, see palm on õnnelikeim maailmas :)
    Kas elu armastus pole vastu juhtunud ka sealkandis?

    ReplyDelete
  2. Liisu, kallis!

    Kas ikka Mui Nes? Kuhu edasi?
    Musid!
    kats

    ReplyDelete
  3. Ei ole mul absoluutselt plaanis tervet aasiat avastada korraga, nii et küsimus siis kuhu tagasi.
    Nii tore kui mul ka oli Jorma ja Siimu külalislahkust kuritarvitada, nende võrkkiiges chillida ja lobada ning gurmaanitseda vietnami köögis, siiski pakkisin koti ja lendasin tagasi filipiinidele oma lohe ja loodedavasti tuule ja lainete juurde.
    Tulge siia. Aga kasutades võõraid sõnu, see ei ole väga "high maintenance" koht.
    musi tagasi

    ReplyDelete
  4. kes see siim on? mitte ju sinu vend siim? me eile kätuga arutasime ja ei jõudnud siimu osas selgusele. või on siim kloostritagant metsast?
    inks

    ReplyDelete
  5. no vot see on miljon dong küsimus, kes on Siim. Kui ma nüüd hästi mäletan, siis minu vend oli veitsa teist nägu.
    ja Kall, ma arvan et mina olin veel õnnelikum kui palm, kui ma sealt elusalt alla sain. Elu armastusega veel tegelen, valik on liiga suur, ei suuda otsustada. ;)

    ReplyDelete
  6. Assa, liisu on paradiisi sattunud. Ole siis Siimule hea sisko ja ära karvajalgade seast vali. ma proovisin sulle ühte kandidaati koos koeraga korterisse elama sokutada. a ta arvas,e t äkkis a ikka päris õnnelik poleks selle üle ;-) Vaatame veel seda asja.
    Kät

    ReplyDelete
  7. no seni kuni võtmed sinu käes, seni you are the boss, mis mul siin ikka seletada või valida.
    lähen parem toon mõne kookospähkli puu otsast alla ;)

    ReplyDelete