Thursday, January 14, 2010

Mis sa arvad?

Nii nii. Kuna ma olen nüüd niii mõnusalt väsinud ja kõik kohad valutavad hommikusest 2 poole tunnisest lohesessioonist, siis mõtlesin teile veel viimased ajugümnastika ülesanded välja.

1) Hommik algab mul tavaliselt kohvi ja pudruga. Igas riigis siin aasias on oma lemmik kohvisordid. Filipinode lemmikuks on meil koduski tuntud laisa mehe kohvi Nescafe 3in1. Kõik ilmselt teavad, mida see number 3 seal ees näitab, aga kui poes on müügil kohvi 7in1, siis millele võiks see number 7 seal ees viidata?

2) Pärast kiiret hommikusööki tuleb kohe esimene lohesessioon. Kuna minus peitub wanna-be surfibeib, siis kõik minu lohetamise aeg ja energia kuulub surfilauale, mis kannab nime Crazu Fly. ;) Mis peitub selle nii sobiva nime taga?

3) Ja kogu selle ajugümnastika lõpetab selleks korraks minu hetke absoluutselt lemmik numbrikombinatsioon 66. Mis te arvate, mis nende numbrite taga võiks peituda? ja kui see oli lihtne, siis proovige veel 6636... ;)

Tuul hirmsasti paugutab, peab vist vette tagasi ronima.

4 comments:

  1. Mul oli ka paar posti tagasi Sulle küsimus millele vastust ootan :) kordab siis: Millal täpselt jõuad lumisesse Lennu lennujaama?

    7 in 1 on siis see kui filipiino 1. paneb vee keema, 2. paneb tassi plastiktoolidega varustatud resto terassile valmis, 3. naeratab ja ütleb sina crazu, sina tahtma kohvi, mina filipino, mina tegema head kohvi, 4. valab 3in 1 välja

    Crazyfly Thunder 2010? või mingi vanem crazyfly wavekas? samas nime tõlkides saab (hull)lendav liisu :)

    66, ruutu 6? http://www.myspace.com/ruutukuus
    sõidad 6 ruudusega ja tuult on nii et võib saatanaks sõita(666) ja see kolm seal vahel, et võid 3 korda päevas end saatanaks sõita

    ReplyDelete
  2. 1 küssa:

    7 in 1 Coffee with Agaricus Mushroom extract, Spirulina, Ganoderma & Korean ginseng.
    Korean Ginseng (Panax Ginseng):
    - It improves mental performance like thinking and learning.
    - It lowers the possibility of having cancer.
    - It lowers the blood sugar level.
    - It helps the lungs of people with asthma, emphysema, chronic bronchitis and bronchiectasis.
    - It improves stamina, endurance and body resistance due to fatigue and stress.
    - It boosts the immune system to fight infection.
    - It lessens the symptoms of menopause and pre-menstrual syndrome (PMS)

    või siis

    GREENLIFE 7-in-1 COFFEE w/ Memory Enhancer and Natural Vitamin C
    Greenlife 7-in-1 Coffee is a food supplement that combines a unique blend of
    1. Bee Pollen
    2. Guava Extract
    3. Pandan
    4. Agaricus Mushrooms
    5. Gotu Kola
    6. Coffee
    7. and Non-Dairy Creamer
    The memory enhancing and calming effects of Gotu Kola coupled with the immune system strengthening benefits of Agaricus Mushrooms, complement the antioxidant properties of natural Vitamin C and Coffee. These activities provide optimum immuno-modulatory support to prevent the occurrence of most common diseases.

    20 sachets/ box
    SRP: Php 350.00

    ReplyDelete
  3. Siim, pole olnud mahti kaeda lennukipiletit. Aga vaadates Tallinna lennujaama lennuplaani olen ma üsna kindel et ma peaks saabuma teisipäeval 17:25 Helsingi lennuga. Plaanid mulle suuremat vastuvõttu - nelgid, loosungid ja sefiiritordid. ;) ja kui sa palun mul vee sisse lülitad, siis annan musi.

    ReplyDelete
  4. häh ma jäin vastustega hiljaks. vist üsna blond oleks nüüd vastama hakata ja teha nägu nagu ma uuemat postitust poleks lugenud. samas ega sa vist ei üllatuks kui ma nii teeks:)
    inks

    ReplyDelete