Saturday, January 16, 2010

Surfipäevad

Jaanuarikuu on siis minu surfikuu. Esimene nädal möödus üsna rahulikult. Tuuled enamasti nii 10-15 knotsi. Kuna hoovus ja lainetus on siin üsna tugev, siis see tähendab väga "light wind" tingimusi. Selle aasta lubadus oli siis wavelauaga sõitma saada. Ning vaiksemad ilmad oli selleks üsna hea trenn. Minu 10 ruudune lohe tahtis üsna palju tööd et nendes tingimustes käima minna, aga nalja sai palju. Wavelaud kannab hästi ja alla tuult saab ikka sõita. Ja et päevad lõbusamad oleks, siis aeg ajalt laenasin Tommilt skimboardi, mis on väga lõbus mänguasi.
Ning lõpuks siis saabus minu viimasel nädalal pikisilmi oodatud torm. Tuuled siis nii 20-30 knotsi vahel üldiselt. Kui vihmapilv peale tuleb siis ka rohkem. Ja just selle jaoks oli mul kaasa tiritud kullakallis 6 ruudune havoc. Algus oli kole vesine ja nii mõnigi kord sai pesumasinast läbi käidud. Aga peale 5 päeva kõva trenni toredas seltskonnas võib öelda, et missioon on täidetud. Annaks taevaisa edaspidi ainult tuult ja laineid.

Seltskond kellega siis päevad mööduvad on väga kirju. Põhiliselt on meil siis välja kujunenud oma kolmik, kellega koos hommikusi ja pealelõunasi sessioone teeme - mina, Allan ja suomen poika Tommi. Dan the Man from Hawaii kimab ka oma surfilauaga samal ajal vee peal, vahest koos meiega, vahest ainult täpp silmapiiril. Paar päeva tagasi saabus Boracaylt väike seltskond türklasi siia järgmisest KTA etapiks treenima, mis toimub siis kuu lõpus Mui Ne's. Jorma sõber Cedad tavaliselt lendab ainult 3ndal korrusel, nii et meie õnneks ta eriti ette ei jää. ;) Aga selle eest on Mihkel leidnud omale kaaslase kellega koos laguunis trikke lihvida ja nüüd on Mihkli näol isegi aeg ajalt naratust näha.

Tavaliselt siis hommikul kell 6 äratus. Kõrval bangalosse Tommi juurde hommikusele pudrule ja kohvile. Ning siis kohe veele. 2-3 tundi surfi ja siis chillime rannas ja ootame kuda teised vaikselt randa ilmuvad ja oma lohesi hakkaavd üles panema. Peale lõunasööki ja väikest uinakut teeme tavaliselt teise 2-3 tunnise lõuna sessiooni. Eile oli siis minu tähetund kui jäin sutsu kauemaks vee peale passima ja mõtlesin ühe tumedama pilve ära oodata. Tuul ma pakun oli 40 knotsi või peale. 6 lohe oli täiega üle, aga noppisin laineid nagu värskeid maasikaid. Oi mis rõõm. Nagu minu kallis vend Siim kunagi ütles targad sõnad - lohetamine on selle pärast nii fun, et iga päev kui sa välja lähed tunned arengut ja õpid midagi uut.

Vahe peal siis vahetasin ka elukohta. Kuna mu kullakallis ema arvab, et tema ainuke tütar võõrsil kindlasti nälgib ja elab põõsa all, siis aeg ajalt kipun ma oma pangakontol mingeid ootamatuid kingitusi leidma. Otsustasin siis viimase nädala puhul ema rõõmuks ennast hellitada ja kolisin uhkesse bungalosse, kus sees lausa soe vesi ja kont. Huvitaval kombel ei osanud ma selle ootamatult sülle kukkunud luksusega midagi peale hakata ja alles 3ndal päeval märkasin, et võiks ka dusi alla minna. ;)

ja mis siis küsimuste vastusse puutub:
Valdek, ma näen et sinus peitub palju näinud, palju teinud aasia rändur, kes kõik kohvid ära maitsenud/ ära googeldanud. ;)
ja Siim, i like the way you think! ;) Selle 7in1 combo võtaks igal hommikul ja saatanaks sõitmine saab mu uueks missiooniks.

Igal juhul siin siis 7 in1, tehke järgi



ja minu varustus siis viimasel nädalal - crazy liisu fly away...... ;)



ja 66 on siis mu lemmiktingimused, kl 6 hommikul 6 ruutu lohet ja kui veab ka 36 knotsi tuult. aga olgem ausad, ennast saatanks sõitma kõlab palju paremini.... ;)

ja siit siis after surf combo Mike'i baris - riisisupp Lugau, kuhu siis kupatasin väikse tofu salati ja kõvasti küüslauku ning väike rummi koks. ja see kõik 20 krooni eest.

No comments:

Post a Comment