Sunday, December 20, 2009

Mis toimub?

Hetkel olen El Nidos, Palawanil. Rand, p:aike, meri ja aega interneti jaoks pole. :)
Aga m6tlesin vahelduseks teha v:aikse kysitluse, mis toimub hetkel minuga. Nii et algab tilluke viktoriin. Esimesed kaks kysimust tulevad siit.

1) Mida k6ike leidub selle jeepney katusel, peale minu loomulikult. Huumorikamad ja t:apsemad vastused saavad punkti.



2) K:aisin snorgeldamas ja n:agin midagi mis on olnud mu ammmmmmuuunnnneee unistus, Mis see oli?

Peace of cake, eks ole? :)

Kes kogub reisi l6puks k6ige rohkem 6igeid vastuseid, sellele toon tagasi kingituse. Laske oma m6tetel lennata ja pange mind naerma. Nii tore on lugeda teie kommentaare, toob kodu natuke l:ahemale.
Kalli k6igile.

8 comments:

  1. nii mina olen kingituste osas põhi maiasmokk:esimesel pildil on katusel lisaks sinule viis neegrit ja siidisukad, samovar. ja teiseks vee all nägid neptuni laevavrakki või äkki unistuste ärrat/sukeldujat.
    hoia lippu ja lohet kõrgel:)

    ReplyDelete
  2. mina arvan,et teil seal saarel on külm,miks muidu auto katusel briketti vedada.Veeall oli äkki valge merihobu tohmanist print kukil.

    ReplyDelete
  3. mirtel nõuab ka et ma talle ette loeksin ja tema soovis ka viktoriinis osaleda: auto katusel on hotell ja mereall oli loomulikult merineitsi, mis on ka tema ammmmuneee unistus, võibolla hakkab ta ka ise merineitsiks. vastused tulid kiiremini kui minu omad.

    ReplyDelete
  4. Jeepney katusel oli kindlasti palju karvajalgu, vaata et nad karvakäpad ikka eemal hoiaks sust ;)! Aga snorgeldamise vastuse eest saan ilmselt kindlasti punkti: delfiin(id), aitäh!

    ReplyDelete
  5. Siim siim, kallike, kas sa oled juba unustanud et delfiine olen ma juba n:ainud, koos sinuga. :)
    T:ana l:ahen uuesti snorgeldama, hoian silmad lahti merineitsi jaoks ja tundmatu pane nimi ka, brikett t:aitsa k6rvetab. aga mida k6ike veel seal oli....

    ReplyDelete
  6. Snorgeldades nägid a) haid, b)kilpkonna, c)raid, d)kaheksajalga, e)meremadu,
    Kilpkonna me küll kamboodias nägime, mina vähemalt, kalmaari sa ka oled näinud.

    Jeepney katusel olid seapõrssad, kanad (või tibud), kalad, riisikotid, kardulad ja palju muid vajalikke asju. Siis veel vähemalt 3 kookospähklit, mõned kohvrid, varuratas, 4 karvajalga (ei saa siiski mainimata jätta 1, kel jalad nagu profiratturil (see oli kompliment, kui keegi aru ei saanud)), kottide kaupa juur-, aed- ja köögivilju (igast kraami mida turul müüa annab) ja lõpuks veel jumal üksi teab, mis krdi nassvärki veel.
    Aa, kui brikett kõrvetab, siis pakun kas päiksekuivatatud lehmasitt (jummalast vingelt põlev) või kivisüsi?
    Kindel värk.

    Liisu, muuseas me Insener Tederiga tegime Balil ära sukeldumiskursuse. Käisime ära 18m sügavusel ja nägime kokku 2 haid, 2 suurt kaheksajalga, 2 suurt kalmaari, hunnikus raisid ja ... ja ... jõuad sa kõiki kalu pähe õppida.

    ReplyDelete
  7. Ja 2 valget posti oli ka, ma olen täiesti veendunud, et need olid kõrgushüppe postid külakooli jaoks.

    ReplyDelete
  8. Kui El Nidos hakkab jahe,
    siis ütlen mõtte mis on lahe,
    briketti julgelt viska ahju,
    sest sellest pole üldse kahju.

    Briketi autor Erkki.

    ReplyDelete