Sunday, December 6, 2009

Surf's up!

Lõpuks siis rannas. Kolm korda võite arvata, mis ma esimese asjana tegin kui kohale saime. Aga loomulikult asusin kohe oma lohet pumpama. ;)
Tänaseks olen siis juba vist 5 päeva lohetanud. Esimesel päeval algul panin korraks oma 6 ruuduse üles, mis kodus on mu täiesti lemmik lohe, aga sõitnud olen ainult 10 ruudusega. Tuule tugevus on nii kuni 10 meetrit olnud. Rannas on päris tugev hoovus, mis tapab tuult julgelt paar meetrit. Tuule suund on põhiliselt natuke küljega sisse, mis aitab mõnsalt laineid võtta välja sõites. Lained on meie mõistes ikka üsna suured ning rullivad ja vahutavad mõnuga, aga väga ebakorrapärased, nii et peab valvel olema. Paar korda on õnnestunud ka korraliku lainemurdu sisse jääda, selline korralik pesumasina tsentrifuugi tsükkel. Aga muidugi lennud lainete pealt on vägead - täitsa hirmus kohe, vana chicken nagu ma olen.
Ja kui lainest siiber siis umbes kilomeeter allatuult sõites jõuab väiksesse laguuni, mis tõusu ajal üsna kenasti suureks paisub ja mõnus madal flat on. Seal on mõnsa cruisida ja vaadata kuda Mihkel ja Allan kõrval oma kite loope ja rolle loobivad. Mul mingitest edevatest trikkidest rääkida pole, aga see eest harjutame Allaniga kõvasti toeside, et siis surfilauale ümber kolida. Goofile omaselt parem külg on juba üsna lukus, aga vasak ka juba täitsa loob. Üllatav kui kiire areng lohes ikka on, minu lohementor Ints võib mu üle uhke olla.
Ja kui crashidest rääkida, siis laguunis panin üle vääga pika aja ka ühe korraliku rähni maha. Nimelt voolab tõusuga vesi ookeanist laguuni sisse ja teiselt poolt tuleb sisse jõgi, nii et kui need kaks erinevas suunas voolavat veemassi põrkuvad tekib selline pulitsev mass, nagu vesi keeks. Sealt läbi sõites jäi laud ühtäkki seisma nagu suusk asfaldil ja naksti lendasin mina edasi näoli, nätaki. ;)

ja ega siiin rannas muud midagi ei toimugi. Nina põles esimesel päeval ära. aa ja täna hommiku olime Allaniga nats peale 8 juba vee peal, et tõusu ajal laguuni harjutama minna. Mihkel magas sisse. eks homme sama äratus.
ahjaa ja maksimum lohede arv mida siin hetkel annab veel korraga näha on KUUS ja rand on nii pikk kui silm mõlemile poole seletab. Me like it very much. täna mudugi Allan kurat koperdas mul pidevalt ees. ;)

Pilte kahjusk hetkel pole, kuna kõik surfivad.

No comments:

Post a Comment